Samarbejde
– tilgængelighed og koordinering

Det er vigtigt, at I har et klart billede af, hvornår og hvordan I kan få fat på jeres kollegaer.

Meget arbejde i teams kræver både individuelt arbejde og fælles koordinering. Tilgængelighed er afgørende for, at I kan få hinandens input. Det kan være til stor irritation og frustration, hvis I ikke kan få fat på hinanden, når der er brug for det.

Det hybride arbejde med forskellige arbejdssteder er ikke i sig selv en hindring for, at I er tilgængelige for hinanden. Men den fleksibilitet i arbejdstid, som ofte er en del af det hybride arbejdsliv, kan være en udfordring, som kræver ekstra koordinering.

Understøt koordinering og tilgængelighed i teamet, hvilket bliver mere kompliceret, når nogle medarbejdere arbejder hjemme.

Læs mere

Få gode råd til, hvad I skal være særligt opmærksomme på for at sikre koordinering og tilgængelighed, når nogen arbejder hjemme.

Læs mere

Tag en dialog i teamet om, hvordan I sikrer samarbejde, kommunikation og tilgængelighed, når nogen arbejder hjemme.

Læs mere

Lav aftaler om, hvordan I bedst koordinerer og er tilgængelige, når nogen arbejder hjemme.

Download

Læs mere om, hvorfor der er øget behov for at lave aftaler om koordinering og tilgængelighed på den hybride arbejdsplads, samt hvordan onlinemøder stiller nye krav til tilgængelighed.

Læs mere